Нууц мэдээллийн уурхай

Дагавар охиноо 30 удаа хүчирхийлсэн Дарханы эр дээд хэмжээ өгөхийг гуйжээ

Нийтэлсэн: 2017-02-01 10:17:04

Учир нь тэрээр нойр булчирхайн өвчтэй, нуруу бөөр нь өвддөг тул олон жилийн ял даахгүй гэжээ. Гэсэн ч Эбигийн буянаар Монгол нь цаазын ялгүй улс болсон тул энэ мэт гаж донтон хүн-араатнууд хорвоог бузарласаар л явна. Эхнэр дөрвөн хүүхдийн хамт Дархан-Уул аймгийн  Дархан сумын  7-р баг, Замчны .. дугаар гудамжны ... тоотод оршин суух Элжигэн овогт О. Э нь 2012 оноос эхлэн 2016 оны 8-р сар хүртэл дагавар охиноо насанд хүрээгүй гэдгийг нь мэдсээр байж удаа дараа хүчирхийлж жирэмсэн болгосон хэрэгт нь шүүх саяхан чанга дэглэмтэй хориход 18 жил хорих ял оноосон. Бузар эр 2012 онд урагшаа явж байхдаа галт тэргэнд дагавар охинтойгоо бэлгийн харьцаанд ордог хүний тухай эротик өгүүллэг уншаад “санаа” авсан гэж мэдүүлжээ. Болсон явдлын тухай хохирогч “...2012 онд манай аав, ээж хоёр бирж дээр сантехникийн лангуу ажиллуулдаг байсан. Аав надад тамирын хувцас үзүүлэх хэрэгтэй гэж ээжид хэлээд дагуулаад явахдаа замдаа гэрээс очиж юм авъя гэсэн. Гэрт ирээд хаалгаа дотор талаас нь түгжээд араас тэвэрчихээд хүзүүн дээр үнсээд өргөөд жижиг өрөөний орон дээр хэвтүүлэхэд нь би босож зугтаасан. Гэсэн барьж аваад өмд болон дотуур өмдийг минь тайлсан... Тухайн үед их өвдөж бас айж байсан болохоор би уйлж хашгираад гуя болон нурууг нь цохиж боль гэж зөндөө хэлсэн боловч болиогүй. 7-8 минут болоод босож хувцсаа өмсөөд намайг татаж босгосон. Намайг угааж өгч байхдаа “хойд аавын охин болгон ийм юм хийдэг” гэсэн. Машинд явж байхдаа би уйлсанд  “одоо битгий уйл аа дахиж хийхэд өвдөхгүй ээ, ээждээ битгий хэлээрэй, ээж чинь жирэмсэн байгаа мэдэх юм бол хямраад бие нь өвдчихнө бас аав, ээж хоёр нь сална. Хэрвээ салчих юм бол дүү нар чинь өнчирнө, ээж чинь амиа хорлож магадгүй” гэсэн. 10-аад  хоногийн дараа жижиг өрөөнд хувцсаа сольж байхад аав бүх хувцсаа тайлчихсан орж ирээд араас тэвэрч авсан. Тэрнээс хойш 10 гаруй хоноод л гэрийнхний сиймхий харж байгаад  намайг хүчинддэг болж нийт 30 гаруй удаа хүчиндсэн. 2014 оны 10 сарын эхээр зургаан настай дүү маань ээжид аав, аниа хоёр секс хийсэн гэж хэлсэн. Ээж намайг жорлонд дагуулж ороод бүглийг яриулсан. Тэр аавын дүү Энхболд, хүргэн дүү Батмөнх нар ирчихсэн байсан. Ээж уйлаад л аавын дүү нартай юм яриад байсан, би нойрмог байсан учраас буцаад унтсан. Тэр өдрөөс аав гэртээ ирээгүй дөрвөн сар орчим тусдаа байж байгаад нэг өдөр гэртээ ирж ээжээс уучлалт гуйгаад надаас бас гуйгаад “аав нь дахиж ийм зүйл хийхгүй миний буруу аав, охин хоёр шиг байна” гэж хэлсэн. Үүнээс хойш намайг огт оролдохгүй байж байгаад 2015 оны 7-р сарын дундуур дүү нар гадаа тоглож, ээж гадуур гарсан байхад босож ирж намайг тэврээд “өвөө нь өнгөрчихсөн, аав нь хэцүү байна одоо ганц удаа л тэгмээр байна дахиж тэгэхгүй ээ хэрвээ дахиж тэгэх юм бол ээждээ шууд хэлээрэй” гээд өргөж босгоод л том өрөөнд гудас дээр хэвтүүлж байгаад хүчиндсэн. Би энэ тухай хэнд ч хэлээгүй. Сарын дараа биений юм ирэхгүй байсанд  аавд хэлэхэд жирэмсний тест авчирч өгөхөөд шалгахад хоёр зураастай гарсан.  Аав авахуулна гэсэн. Тухайн үед аав ээж хоёр муудалцаад аав гурван сар тусдаа байсан. Аав над руу байнга залгаж “наад хүүхдийг чинь авахуулахгүй бол томорлоо, томорчих юм бол ээж чинь мэдчихнэ” гэж байсан ч би айгаад очоогүй” гэжээ. Хөөрхий охин удалгүй ээждээ баригджээ. Ээж нь аавын чинь хүүхэд үү гэж тулгахад айхдаа найз залуугийнхаа хүүхэд гэж хэлсэн байна. Хүүхэд төрөөд гурван сар болсоны дараа ээж нь нэг өдөр удаан харж байгаад  аавтай чинь адилхан юм гэхэд нь тэсгэлгүй бүх үнэнээ хэлжээ.Ээж нь юу ч хэлээгүй агаад тухайн үед хотод байсан аавтай нь утсаар яриад уйлж байжээ. Хүүхэд нь удалгүй энджээ. Эхнэр нь цагдаад өргөдөл гаргасныг мэдсэн гаж донтон гэртээ согтуу ирээд ална хэмээн сүх барин дайрсан гэнэ. Энэ хэргийн хамгийн том хохирогч нь хөөрхий охин юм. Тэрээр “...сэтгэл санааны хувьд их дарамттай айдас түгшүүр ихтэй, тайван байж чаддаггүй. Эрт хүнтэй унтсан хүн их намхан байдаг гэж охидууд ярьдаг. Би үеийнхэн дундаа жижиг биетэй, найз нараасаа хамгийн намхан нь...ааваас  болсон гэж гутарч явдаг. Одоо надад эрэгтэй хүнтэй ойр байж ярилцах найзалж нөхөрлөх ямар ч хүсэл төрдөггүй” гэжээ. Энэ хэрэгт тэр дор нь цагдаад хандалгүй хэргийг нуун дарагдуулсан ээж болон ах нарых нь буруутай үйлдэл байгааг хэлэх хэрэгтэй.

 
 
NUUTS.mn
Нийт сэтгэгдэл: 43
  1. зочин /202.179.23.44/ 2017-02-01 20:56:09

    Бүх насаар нь хорих хэрэгтэй

  2. ZOCHIN /203.91.115.39/ 2017-02-01 23:56:28

    nuruu***rn ubduh hend hamaatai yumbe mash hatuu shiitgeh heregtei...tur tumur nuure gargah heregtei iim garuudiig ogt uugshuuj bolohgui hatuu shiitgeh ystoi

  3. mmmm /211.36.142.246/ 2017-02-02 03:13:57

    Nuruu turuu ni ovddog bol bur sain bna zovooh heregtei eejiig ni bas shorond hiih heregteishd ***i ert medseer baij yaaj ter nohortei tevreldeed neg orond hevtej bdag bnaa barag ham heregten gej bolhoor bna gemt hergiig nuun daragduulsan gej bolhoor bna***hii ohin ohiirson ehiigee heden duu naraa bodool duugui yavsan bna

  4. irgen /202.179.29.13/ 2017-02-02 03:27:38

    Hvgelteng tsaazlaach

  5. zangia /66.181.189.117/ 2017-02-02 17:55:56

    boowiig ni ogtolj hayh heregtei

  6. H /45.117.34.6/ 2017-02-02 18:52:41

    Alchij bolohgvi nasaar n horiuul naadhand chin ilvv shiitgel boloh yum bn.horigdhoos aigaad vhjees aihgvi bn shd

  7. Oyuka /202.70.46.220/ 2017-04-12 11:54:15

    Booviig ni***oogvv muu

  8. anhaa gerelee /112.72.11.122/ 2018-04-24 00:49:07

    Manai uls ch bayn yma iim buzar***nuudiig zvgeer tejeeged bj bdg busdiin ajilj huls hvchee***whan bj tuslun tatwaraar n id muusain nariig tejeej bh ch gej de

  9. Ххх /27.123.212.142/ 2018-04-24 01:13:44

    Балиар заваан юмнууд арчаагүй ээж вэ

  10. Bayraa /66.181.161.84/ 2018-04-24 01:59:40

    Haramsaad barahgui n Ter thaaziin ylaa sergeej boldoggui ymuu Iimerhuu hun araatnuudad zoriulaad

  11. Eh mal /202.9.44.65/ 2018-04-24 02:07:38

    Nuhriin***nii don tussan eh nertei m***nuudaas l boldg iim zuil

  12. Nnnn /66.181.161.93/ 2018-04-24 02:07:51

    Eej n gj m*** ymuuu xshan butsj amidrsan ch gx shig yu we yaj amidrad bgn be

  13. Zochin bno /27.123.212.132/ 2018-04-24 02:23:04

    Yadag gaj dontoi durak ve tsaazaar avasai

  14. Solongo /66.181.181.232/ 2018-04-24 03:19:30

    Eh ni yaadag m*** ve. Ohiduud huchirhiileliin tuhai huuli bdag gedgiig meddeggyi ym u.

  15. Zochin /66.181.161.65/ 2018-04-24 05:46:43

    iim yumnuudiig yagaad eh hun baij huleen zowshoorch itgedeg bna.ohiniihoo ireeduig b***lchihlaa sh dee

  16. Bi /112.72.14.145/ 2018-04-24 07:41:19

    Uheed uguuuchee archaagui erchuudee

  17. Vglee /66.181.160.86/ 2018-04-24 16:50:01

    Yatsan horvoo be

  18. Bi /118.176.244.247/ 2018-04-25 05:14:04

    Eej ni jinhen teneg avgai bndaa yaj nuuj chadvaa archaagui *** ve uuchla*** ***chin shuud shorond hataahgui hairan ohin

  19. tulgaa /66.181.161.59/ 2018-04-26 03:51:01

    Yana odoo yu uul dolood baina

  20. Э /66.181.161.101/ 2018-04-28 06:53:31

    Ийм тэнэгийг улс яахаараа 18жил тэжээх ёстой гэж.1хоригдолд улсаас өдөрт 10000 гаруй төг зарлагддаг гэж дуулсан.18 жилд 2өрөө байрны мөнгө.цаазаар авбал улсаас 1сум 1000 төг биз.бузар хэрэг хийсэн хүмүүсийг тэжээснээс цаазалсан нь дээр

  21. Erleg /202.55.191.42/ 2018-05-01 03:12:06

    Zugeer***iig n sug***ad taigan bolgod orhi. Shorond hiij mungu zarj yadin. Ern tsaazin huuligui yum chin hungulj zasah huulitai bloh heregtei. Dahij niigem gai tarihgui

  22. Уншигч /103.26.195.98/ 2018-05-09 07:30:44

    Одоо цагт охин үртэй болох хэцүү болсон харгис нийгэм болж дээ охидуудыг бузарлаж буй бэлгийн***гуудыг засаад л боллоо насаараа л үр удамгүй ганцаардлыг мэдрүүлж амьдруулах хэрэгтэй

  23. selenge /103.9.88.218/ 2018-05-12 00:38:10

    oomerhuu niigmiin hogiig tsaazlah ystoi !!

  24. selenge /103.9.88.218/ 2018-05-12 00:38:13

    oomerhuu niigmiin hogiig tsaazlah ystoi !!

  25. selenge /103.9.88.218/ 2018-05-12 00:38:15

    oomerhuu niigmiin hogiig tsaazlah ystoi !!

  26. selenge /103.9.88.218/ 2018-05-12 00:38:16

    oomerhuu niigmiin hogiig tsaazlah ystoi !!

  27. selenge /103.9.88.218/ 2018-05-12 00:38:17

    oomerhuu niigmiin hogiig tsaazlah ystoi !!

  28. selenge /103.9.88.218/ 2018-05-12 00:38:18

    oomerhuu niigmiin hogiig tsaazlah ystoi !!

  29. selenge /103.9.88.218/ 2018-05-12 00:38:35

    oomerhuu niigmiin hogiig tsaazlah ystoi !!

  30. selenge /103.9.88.218/ 2018-05-12 00:38:36

    oomerhuu niigmiin hogiig tsaazlah ystoi !!

  31. selenge /103.9.88.218/ 2018-05-12 00:38:39

    oomerhuu niigmiin hogiig tsaazlah ystoi !!

  32. selenge /103.9.88.218/ 2018-05-12 00:38:40

    oomerhuu niigmiin hogiig tsaazlah ystoi !!

  33. selenge /103.9.88.218/ 2018-05-12 00:38:41

    oomerhuu niigmiin hogiig tsaazlah ystoi !!

  34. selenge /103.9.88.218/ 2018-05-12 00:38:41

    oomerhuu niigmiin hogiig tsaazlah ystoi !!

  35. мөөг /202.179.7.130/ 2018-05-12 00:40:37

    ээ яадаг билээ шил шилээ дагаал бузрууд юу хийгээл байна даа. Манай Монгол эрчүүд үнэхээр ухамсар муу болжээ.

  36. мөөг /202.179.7.130/ 2018-05-12 00:41:53

    цаазын ял багадана дөө муу юмнуудад гэхдээ л цаазал цаазал цаазал

  37. Saraa /27.123.214.106/ 2018-05-12 01:30:45

    Eejid ni bas buruu bnashtee .medcheed tsagdaad heleegvi bid nar yunii toloo ingej amidarch bgan be vr hvvhdiinhee toloo bish gej vv

  38. Gerlee /66.181.176.199/ 2018-05-12 02:41:08

    Alah heregtei iim m***nyydiid yg ni orshoogood bdag yum

  39. ээж нар /103.229.123.246/ 2018-05-12 02:53:24

    ийм***гууд элбэг байгааг иэдсээр байж хайран охиноо хаяад ээж л гол буруутан байна даа. Ийм хайхрамжгvй байхдаа яахав дээ арай арай

  40. Zochin /27.123.214.106/ 2018-05-13 00:15:09

    Ymar teneg eej be

  41. цэвэлмаа /112.72.14.178/ 2018-06-07 05:59:58

    ийм хүмүүсийг мэс засал хийж засаад/ 30 минут хүрэхгүй ажил шүү дээ/ насаар нь уурхайн гүнд нар үзүүлэхгүй хөдөлмөр хийлгэж орлогыг хохирогч охинд өгч эмчлүүлэх сурах боломжийг олгож амьдралыг нь баталгаатай болгож өгөх хэрэгтэй ш дээ

  42. Бүрэн /66.181.160.53/ 2019-01-04 18:08:13

    Адгуудгууснаас дор ийм юмнуудыгзас эр хүн биү болгож үхэн үхтэл нь олны шившигболгох хэрэгтэй Эр хүний жудаггүй өөдгүй юмнуудад энэрэнгүй энэ тэр ямар хамаатай юм Ер нь хатууд хатуу харгист харгис байж л муу юм арилна.

  43. Хишигбаяр /202.126.89.158/ 2019-07-04 12:51:18

    Төрсөн охиндоо ийм зүйл хийдэг. Чөтгөрөөс долоон дор авирлах юма. Өнөө цагын хүмүүс гэвэл. Завхарч худлаа хэлэхээс өөр юу чадахавдээ.

АНХААРУУЛГА

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд nuuts.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. nuuts.mn сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү. Таныг nuuts.mn сайтад зочлон өөрийн санал бодлоо чөлөөтэй илэрхийлж байгаад баярлалаа.



Сэтгэгдэл бичих

Шинэ мэдээ

“Skyla” салон танд эрүүл мэндийн хувьсгал санал болгож байна
Нийтэлсэн: 2019-08-23 17:50:56

 

Өөртөө хайртай, гоо сайхандаа анхаарал тавьдаг хүн бүхэнд зориулсан “Skyla luxury” салон үүдээ нээлээ. Тус салон нь Солонгосын хамгийн сүүлийн үеийн энергийн эмчилгээний дэвшилтэт технологи болох R4U төхөөрөмжөөр гоо сайхан эрүүл мэнддээ хувьсгал хийхийг х ..

Сэтгэгдэл бичих Цааш унших

Вьетнам Улсын Элчин сайдыг хүлээн авч уулзлаа